4. radionica projekta „Škola, mačji kašalj II“

Četvrta radionica projekta „Škola, mačji kašalj II“ je iza nas, a uz vodstvo edukacijskih rehabilitatorica Patricije Karaman i Ivane Sabolić predškolci su kroz igru na ovoj radionici razvijali finu i grubu motoriku, vizalnu percepciju i koordinaciju.

Bojali su tako predškolci balone prateći zadane boje, te su se pozabavili i zrcalnim crtanjem a sve sa ciljem razvoja grafomotorike i vizuomotorne koordinacije.

Za kraj radionice predškolce je čekao „Ping-pong pologon“ sastavljen od košarica, balona, čaša, slamčica i loptica. Međusobno se natječući predškolci su uz natjecateljski duh i međusobno uvažavanje kroz poligon razvijali i motoriku, a poticala se i orofacijalna stimulacija te koordinacija na relaciji oko – ruka.

Gruba motorika važna je za razvoj djeteta jer se na njenu bazu naslanja daljnji razvoj fine motorike. Fina motorika je zaslužna za izvođenje preciznih pokret, a usko je vezana uz koordinaciju oko-ruka (sposobnost da ruka i prsti pravilno izvrše zadatak koji smo vidjeli okom). I fina i gruba motorika se obično razvijaju u isto vrijeme budući da mnoge aktivnosti zahtijevaju zajedničko korištenje i fine i grube motorike.

Aktivnosti projekta „Škola, mačji kašalj II“ odvijaju se pod financijskom podrškom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.