10. radionica projekta „Škola, mačji kašalj II“

Desetu radionicu projekta „Škola, mačji kašalj II“ predškolci su započeli crtanjem duge. Uz upute voditeljica aktivnosti edukacijski rehabilitatorica Patricije Karaman i Ivane Sabolić, dugu su predškolci na papir prvo nacrtali, kvadratiće kolaža različitih boja izrezali a zatim u svaki polukrug duge jednu boju nalijepili razvijajući pritom preciznu senzomotoriku, odnosno razumijevanje uputa u različitim radnjama kao i orijentaciju na papiru.

Prstiće predškolaca zaposlili smo slaganjem puzzle iz osam dijelova, a budući da nam je pričanje i prepričavanje jedna od dražih aktivnosti, nakon što su puzzlu složili priču su predškolci ispričali, odnosno dobivenu sliku su opisali.

Igrajući igru zagonetki, predškolci su pogađali koja životinja, predmet ili pojava se krije iza pojednine zagonetke. 

Razvijajući govor, zagonetkama kod predškolaca bogatio se rječnik, te ih se potaknulo na zaključivanje, promišljanje i koncentriranje.

Deseta radionica projekta „Škola, mačji kašalj II“ održala se u ponedjeljak 9.11.2020. godine pod finanacijskom podrškom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.