12. radionica projekta „Škola, mačji kašalj II“

Vođeni edukacijskim rehabilitatoricama Patricijom Karaman i Ivanom Sabolić predškolci su na 12. radionici projekta „Škola, mačji kašalj II“ razvijali vizualnu percepciju.

Radionicu su predškolci počeli spajajući točke iste boje, a aktivnosti su nastavili preslikavajući uzorke te šarenim štapićima kopirajući zadana tijela u pokretu.

Služeći se popularnim „post-itima“ ili samoljepljivim listićima precrtavali su predškolci različite uzorke, a radionicu su završili bojajući kišobrane prateći određeni uzorak i redoslijed.

Ovim aktivnostima kod predškolaca se poticao razvoj vizualne percepcije koja nam je između ostaloga bitna u svakodnevnim aktivnostima kao što su pisanje, čitanje, oblačenje, slaganje puzzli, uočavanje sličnosti i različitosti, određivanju koliko je nešto daleko ili duboko, i sl. Uz dobru vizualnu percepciju dijete će moći uočavati, razlikovati i prepoznavati oblike i veličine, pratiti zadane linije, odnose između likova, kao i koordinirati odnos oko-ruka.

Dvanaesta radionica projekta „Škola, mačji kašalj II“ održana je u ponedjeljak 23.11.2020. godine pod financijskom podrškom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.