4. tjedan „Škole samostalnog življenja“ u okviru projekta „Nauči me i uspjet ću“

Četvrti tjedan „Škole samostalnog življenja“ započeo je radionicom stručne podrške u osobnom razvoju i razvoju socijalnih kompetencija s fokusom na samozastupanje pod vodstvom edukacijske rehabilitatorice Patricije Karaman, ujedno i predsjednice Udruge. Dobro raspoloženje ponedjeljkom nastavilo se alternativnom radionicom s elementima muzikoterapije. Lovili su tako i ulovili Vretenci ritam uz pomoć Šime Milovca, te se prije svega dobro zabavili, a naravno nešto novo i naučili.

Aktivni ponedjeljak bio je samo uvod u još aktivniji tjedan, pa su se tako Vretenci na dnevnim aktivnostima „Škole samostalnog življenja“ sprijateljili s nikome dragim glačalom. Glačalo se sve, od kuhinjskih krpa, posteljine, pa čak i svilene bluze bile su tu za one s glačalom malo iskusnije. A uz glačanje pozabavili su se Vretenci i odlaskom u kupovinu. Prije odlaska u popularni „špeceraj“ uz vodstvo Jasne Horvat, voditeljice dnevnih aktivnosti „Škole samostalnog življenja“, napravili su Vretenci popis te se pozabavili činjenicama vezanim uz dobru i pametnu kupovinu.

Ali ni to nije sve. ?

Bilo je tu igre iglom i koncem, čupalo se, sadilo i cvijeće zalijevalo. pa su neki od Vretenaca prvi put našili dugme. Radila se i voćna salata jer u zdravom tijelu, zdrav je i duh. A vođeni time, u bjegu od sunca i visokih temepratura, dio tjedan proveli su Vretenci u dvorani OŠ Eugena Kumičića igrajući košarku i vježbajući.

Kada sve zbrojimo i oduzmemo bio je ovo aktivnostima ispunjen tjedan za Vretence. Sumiralo se naučeno te napravili mali-veliki planovi za nadolazeći tjedan.

Dnevne aktivnosti „Škole samostalnog življenja“ održavaju se u prostorijama posebnih odjela OŠ Eugena Kumičića u sklopu projekta „Nauči me i uspjet ću!“ čiji je nositelj Udruga Jaglac, Orahovica a jedan od partnera Udruga Vretenac. Projekt “Nauči me i uspjet ću!” odobren je u okviru poziva Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza I, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.